.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف 3 میلیاردی کالای قاچاق در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از کشف سه میلیارد و 122 میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در اجرای طرح های سراسری مبارزه با قاچاق و ارز در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، سردار سید محمود میرفیضی گفت: در اجرای این طرح ماموران پلیس آگاهی شهرستان قائم شهر با شناسایی مبادی ورودی و مسيرهای حمل و نقل و دپوی کالاهای قاچاق، موفق به کشف انواع لوازم و کالاهای خارجی قاچاق شامل250قلم انواع چسب های خارجی، 460 ثوب انواع پوشاک، سه هزار و196 قلم انواع لوازم آرايشی و بهداشتی، یک هزار و 280 عدد انواع ابزار يراق، 144بسته انواع چای خارجی، یک هزار و 280 قلم انواع مواد غذايی و یک هزار و 300متر انواع پارچه های خارجی شدند.

 

فرمانده انتظامی مازندران ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در این شهرستان را بالغ بر دو میلیارد و 262 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه 14 قاچاقچی کالا در این شهرستان دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار میرفیضی گفت: در همین ارتباط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بابلسر نیز در اجراي طرح برخورد با عرضه کنندگان کالاهای قاچاق سلامت محور با شناسایی یکی از عاملان خرید و فروش انواع لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق این فرد را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از محل دپوی کالاهای قاچاق متعلق به متهم سه هزار و 649 قلم انواع داروهای غیر مجاز به ارزش 750 میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی مازندران ارزش ریالی مجموع کالای قاچاق را سه میلیارد و 122 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: کالاهای قاچاق کشف شده به سازمان اموال تمليکي تحويل و قاچاقچیان کالا پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار میرفیضی با اشاره به این که هدف قاچاقچیان کالا تخریب ریشه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه است و خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اخلال در نظام اقتصادی کشور و ضربه مهلک به تولیدات داخلی است از مردم خواست برای حفظ سلامت جامعه و خانواده های خود از خرید کالاهای قاچاق که معمولا از مواد غیر بهداشتی و بی کیفیت تهیه و عرضه می شوند خودداری کنند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.